Ett urval...

...av vad som händer när den där förunderliga kreativiteten faller på.

torsdag 12 augusti 2010

Sent om sider, men jag har pysslat åt andra!

Ja, jag visste väl det. Att jag inte skulle vara så duktig på att uppdatera den här sidan. Men föll just andan på - håll i er för här kommer det grejer!






Jag har haft den stora äran och lyckan att få några beställningar på kort och smycken under försommar- och sommarmånaderna. Bland annat det här födelsedagskortet som fina Tiina () beställde åt sin svägerska. Blev faktiskt riktigt nöjd själv, trots att jag inte gillar grodor (något som dock födelsedagsbarnet gör)!







Även min egen svägerska har bett om pyssel. Ett rasselarmband till Moas mamma i vitt och silver var beställt.







Och så var det den sköna Helena som skulle på bröllop. Ett kort till gåvan med monogrammet HA (Helena och Andreas, inte Hell's Angels ;-) Känner mig stolt och nöjd!

Och snart blir det till att plocka fram mina papper igen, min största påhejare och granne har nämligen beställt ännu ett kort. Hurray!

1 kommentar:

  1. Lovly!! Jättefint armband och alla kort är ju UNDERBARA!!! (jag har säkert några fler som fyller år snart med.. ;-) )
    Kraam!

    SvaraRadera