Ett urval...

...av vad som händer när den där förunderliga kreativiteten faller på.

torsdag 12 augusti 2010

Tänk vad alla fyller år

Många i familj och bekantskapskrets passar på att fylla år under sommaren. Det har inneburit en hel uppsjö med grattiskort! Har varit riktigt roligt att göra en djupdykning bland alla papper och se vad som kommer fram när jag är färdig.



Min egen bror till exempel, har passat på att bli ännu lite mer vuxen. Fäste en bild mot blombårderna, men för säkerhetsskull publicerar jag den inte =)


Även makens bror har fyllt år!


...tillika den sköna Helena...


...och den yngsta, numera myndiga, av mina bröder.



Senaste uppvaktade födelsedagsbarnet var svägerskan Carin. Grattis på er allihop!

Nu väntar september-fyllarna, både mormor, pappa och maken ska grattas. Kul!

2 kommentarer:

  1. Åh, du blir bara duktigare och duktigare vännen! Jag har mitt kort uppsatt på kylskåpet så jag kan njuta av det varje dag!

    SvaraRadera
  2. Gud va pysslig du är! Jätte fina grejer!! Kram Anna

    SvaraRadera