Ett urval...

...av vad som händer när den där förunderliga kreativiteten faller på.

onsdag 13 april 2011

Vad gör du nu för tiden!?

Long time no see. Eller vad säger man? Senast jag var här inne var det augusti. Det känns som ett helt liv sedan. Men jag har liksom haft lite annat att pyssla med de senaste sju månaderna.

Nu har jag i alla fall skapat igen! Ska försöka mig på det här med att göra LO's till ett album. Eller, jag har kort och idéer till fler album, det har bara inte blivit av... Har gjort ett par ark som jag inte riktigt vet vad jag tycker om.






Sen så har jag tillverkat ett kort i veckan som jag däremot vet att jag är nöjd med. Ska ges bort snart, men jag säger inte till vem ;-)




Med lite tur får jag snart skapa mer så då hoppas jag att jag uppdaterar igen. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar